יום שני, 2 במאי 2016

כל היתרונות של חתונה בחורף

מתחתנים? בשעה טובה. אתם וודאי עסוקים עכשיו בבחירת מועד לאירוע, ועוד רגע גם יתחילו כל ההכנות לקראתו. רגע לפני שאתם בוחרים מועד לחתונה, הרשו לנו להציג לכם את היתרונות הגלומים בחתונת חורף, כדי שלא תפסלו אופציה זו על הסף ועל מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה המושלמת ביותר עבורכם. 

מחירים יותר אטרקטיביים

במחשבה ראשונית ולא מעמיקה, חתונת חורף עשויה להישמע כמו רעיון מאוד לא מפתה. הרי מי היה רוצה להתחתן כשהשמיים בוכים? אבל אם מקדישים קצת יותר זמן לשאלת התזמון המושלם לחתונה ובוחנים את כל השיקולים- חתונת חורף הופכת לרעיון לא רע בכלל. נתחיל מזה, שאחד התיקים הכבדים ביותר בארגון והרמה של חתונה הוא העלויות שלה. נכון שכל זוג בונה על החזר השקעה, בדמות צ'קים ומתנות מהאורחים, אך ההחזר הזה אינו תמיד משתווה לגובה ההוצאות וכך קורה שזוגות רבים מוצאים את עצמם עם חובות עוד לפני שהם התחילו ליהנות מהחיים המשותפים יחד, תחת קורת גג אחת. חתונות חורף הן זולות באופן משמעותי מחתונות המתקיימות בקיץ, היות שכל החברות המספקות שירותים לחתונה גובות מחירים נמוכים יותר בחורף. בין אם מדובר בדי.ג'יי, באולמות האירועים או בחברות הקייטרינג- חתונת חורף יכולה להוזיל את העלויות הכוללות באופן משמעותי.

מציאת גן אירועים בקלות

מעבר לחיסכון במשאבים כספיים, מאחר שחתונות חורף הן פחות מבוקשות, הרי שבחירת אולם האירועים ותאריך החתונה יהיה פשוטים וזמינים יותר, מאחר שישנה פחות תחרות בתקופה זו. בימי הקיץ, שהוא התקופה בה מרבית הזוגות מחליטים להתחתן, קשה יותר למצוא גני אירועים וחברות הסעדה, בשל הביקוש הרב. 

אולם אירועים סגור הוא אינטימי וחמים

ענף האירועים הולך ומתפתח בקצב מסחרר, והוא מציע היום אינספור אופציות, גם כאשר מדובר באירועים המתקיימים כשמזג האוויר בחוץ סוער וקר. אולמות אירועים כיום הם מקורים ויש בהם מערכות חימום המאפשרת ליהנות מנוחות אקלימית גם בימים סגריריים. ישנם גם לא מעט אולמות אירועים המותאמים לכל עונות השנה, והמציעים, במקביל לאולם סגור וחמים, גם רחבת ירק חיצונית פתוחה, כך שהאורחים יוכלו לבלות בפנים או בחוץ לפי בחירתם ובהתאם למזג האוויר השורר בחוץ. על אף שבאופן אסוציאטיבי, אולם אירועים סגור נשמע פחות אטרקטיבי מאחוזת ירק רחבת ידיים תחת כיפת השמיים, דווקא חגיגה באולם יכולה להפוך אינטימית ומשפחתית יותר, היות שהאינטראקציה בין האורחים היא פשוטה יותר ונגישה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה