יום שלישי, 29 במרץ 2016

כך תבחרו אולם לאירוע עסקי :כל השיקולים שחשוב לקחת בחשבון

אירועים עסקיים הם חלק בלתי נפרד מהתנהלותם של כל עסק, ארגון או חברה, ויכולה להיות להם השפעה רבה על הפעילות העסקית. היות שבחירת אולם לקיים בו אירוע תקבע במידה רבה כמה הוא יהיה מוצלח, רצוי להשקיע מחשבה בבחירת האולם המתאים ביותר. בדיוק בשבילכם גיבשנו רשימה של 5 שיקולים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת אולם לאירוע העסקי שלכם.

אופי האירוע ומטרתו

הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הוא אופי האירוע או המטרה לשמה הוא נערך.

בהתאם לכך תוכלו להחליט איזה אולם ייתן מענה טוב יותר לצרכים. אם האירוע העסקי המתוכנן הוא כנס מקצועי שנועד להעשיר את העובדים, דרוש לכם אולם מסוג מסוים, כזה שיש בו חדר סגור ללא גירויים רבים, המעודד ריכוז ולמידה. לעומת זאת, אם מדובר באירוע השקה של מוצר חדש, אתם וודאי תרצו אולם אלגנטי, שיש בו גינה חיצונית יפהפייה שתאפשר מינגלינג בין המוזמנים.

מזג האוויר בחוץ

רצוי גם לקחת בחשבון את מזג האוויר, כדי לבחור אולם שיאפשר למוזמנים ליהנות מנוחות אקלימית- ללא קשר לאקלים שבחוץ. הכוונה היא, שאם האירוע שלכם צפוי להתקיים ביום חם במיוחד, חשוב לבחור אולם שיאפשר למוזמנים לברוח מהחום שבחוץ. בניגוד לכך, אם האירוע שלכם מתוכנן בתקופה של גשמים, אתם תצטרכו לבחור לוקיישן שיאפשר לאורחים להרגיש חמים ונעים למרות מזג האוויר הסוער המשתולל בחוץ. אולם אידיאלי, הוא כזה שכולל גם רחבה חיצונית, אצילית, אלגנטית ומרשימה, וגם אולם פנימי, שהוא חדר סגור, בו יכולים לשהות האורחים כאשר חם או קר מידי בחוץ. 

האווירה והאנרגיה בגן האירועים

חשוב מאוד לבקר באולם או בגן האירועים ולהתרשם מהאווירה שקיימת בהם. גם כאשר מוצאים אולם שעונה על כל הקריטריונים ה"יבשים" שברשימה, חשוב להרגיש את האנרגיה שיש בו ולוודא שהאווירה בו מתאימה לאירוע. אולם, למשל, יכול לפעמים להיראות מרשים מאוד מבחוץ, אך כאשר נכנסים אליו הוא נראה קודר, מנוכר ומחניק. לכן, חשוב להיכנס פנימה, לחוש את האווירה, ולוודא, כי היא מתאימה לאופי האירוע ולמזומנים שאמורים להשתתף בו. 

הגישה של צוות המקום

במהלך אירוע עסקי אתם תזדקקו לצוות הכי "תקתקן" שיש, שייתן מענה לכל צורך ולכל דרישה שיעלו במהלך הערב, וכל זה באופן מסביר פנים, נעים ואוהב. מומלץ להיפגש עם צוות גן האירועים מבעוד מועד, לוודא שאתם משדרים על אותו גל ושיש ביניכם כימיה. כך תוכלו להיות בטוחים, שכל האינטראקציה ביניכם לבין צוות המקום במהלך האירוע תשרת את תועלת האירוע ואת מוזמניו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה