יום שני, 21 במרץ 2016

מחפשים מקום לקיים בו אירוע פרטי? כל השאלות שצריך לשאול

כיום יותר ויותר אנשים חוגגים אירועים פרטיים מחוץ לבית. בין אם זוהי כמות האנשים הגדולה, שהבית שלנו לא ממש בנוי להכיל, בין אם מדובר בחוסר הפניות שלנו להקדיש זמן להכנת הבית לאירוח של כמות גדולה של אנשים ובין אם זוהי הסיבה הפשוטה שאירוע פרטי בבית הוא פחות מיוחד- הרוב העיקרי מעדיף לציין שמחות משפחתיות בגן אירועים, בחצר או באולם ייעודיים. אם אתם מחפשים מקום ייעודי שכזה, קבלו את כל השאלות שעליכם לשאול כדי לבחור את המקום המושלם לאירוע.

  1. מהו אופי האירוע?
    אירועים שונים זה מזה באופי שלהם, והמקום לציון האירוע צריך להיבחר כנגזרת של אופיו. לחתונה, למשל, דרוש אולם אלגנטי, שמעוצב עם המון אהבה, ליום הולדת משפחתית תספיק חצר אירועים קטנה ולחגיגת חתונת הזהב של סבתא וסבא יתאים מקום עם ניחוח של פעם, עם שיק עתיק וקריצה נוסטלגית.
     
  2. כמה אנשים מוזמנים לאירוע?
    מן הסתם, אתם חייבים לבחור לוקיישן גדול מספיק כדי לארח את כל המוזמנים שלכם. יחד עם זאת, אם מדובר באירוע בזעיר אנפין, אין סיבה לבחור במקום רחב ידיים. אירועים יכולים לכלול 10 משתתפים, שהם בני המשפחה הקרובה ביותר, וישנם כאלה המונים גם מאות של אנשים. שאלת כמות האנשים הצפויה היא שאלה מרכזית שחשוב להתעכב עליה.
     
  3. האם המקום מציע שירותי קייטרינג?
    היום אין דבר כזה אירוע בלי אוכל. ישראלים הם עם שאוהב לאכול, ולכן אוכל תופס מקום מרכזי, אם לא את המרכזי ביותר, בכל חגיגה. בהנחה שאתם לא רוצים לעמוד במטבח כמה ימים כדי לדאוג לשירותי ההסעדה בעצמיכם, צריך לבדוק אם המקום מציע שירותי קייטרינג. ישנם אולמות אירועים שמציעים שירות כזה וישנם שלא מציעים, ובמקרה כזה תצטרכו לפנות לחברה חיצונית המספקת שירותי קייטרינג.
    חשוב כמובן גם לדעת איזה תפריט מציע המקום כדי לבדוק האם הוא מתיישב עם הצרכים הקולינריים של המוזמנים שלכם.
     
  4. כמה זה עולה לנו?
    שאלת התקציב היא השאלה החשובה ביותר בבחירת מקום לאירוע פרטי. זה נהדר לחלום על לוקיישן קסום על חוף הים, אבל אם אין לכם תקציב לכך, העניין מהר מאוד יירד מהפרק. הגדירו מראש את התקציב שעומד לרשותכם, כדי שתוכלו להבין אלו אופציות רלוונטיות לכם ואלו אופציות תצטרכו לפסול על הסף.
     
  5. היכן ממוקם הלוקיישן?
    כדי לא להכביד על האורחים שלכם, רצוי, במידה וזה אפשרי, שלא לקיים אירועים בקצוות הכי קיצוניים של הארץ. באר-שבעיים, למשל, יצטרכו לעבור מסע כומתה כדי להגיע לאירוע שלכם אם תחליטו לקיים אותו בגליל, וחבל להוציא להם את המיץ עוד לפני שהם בכלל הגיעו לחגיגה. כדי לעשות את זה נוח ונגיש, רצוי לבחור לוקיישן שממוקם פחות או יותר במרכז הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה