יום ראשון, 18 ביוני 2017

חתונה בשרון: כך תשדרגו את האירוע

אזור השרון הפך לבירת האירועים, ויותר ויותר ישראליים בוחרים לציין דווקא בו את יום החג שלהם, בין אם בשל המיקום הגיאוגרפי המושלם שלו, במרכז המטרופוליני, ובין אם בשל הסטטוס החברתי והמעמד הגבוה שמיוחד לאזור השרון. מכיוון שהאורחים שלכם מגיעים אל חתונה בשרון עם ציפיות גבוהות, ומאחר שאתם בטח לא רוצים לאכזב, הנה 3 טיפים שיעזרו לכם לשדרג את החתונה העתידית, כך שהיא תהיה לא פחות מ"וואו" אחד גדול.

חלקו אביזרים שעושים שמח

המוזמנים לאירוע שלכם מגיעים כדי לשמוח בשמחתכם, ואתם כמובן רוצים להבטיח שהם ישמחו, יהיו מלאי אנרגיות טובות ואחלה ווייב. חלקו במהלך האירוע הפתעות קטנות בולתי צפויות, כיפיות ושובביות, שירימו את האירוע בכלל וילהיבו את האורחים שלכם בפרט. צלם שמסתובב ומצלם את משתתפי האירוע, ומחלק להם מגנטים עם התמונה שלהם, אביזרים שיכניסו לאירוע פאן כמו כובעים מצחיקים משקפי שמש ואייטמים זוהרים, חולצות שהדפסתם מראש עם השמות שלכם, כפכפים לנוחיות המפזזים על רחבת הריקודים ועוד- אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, וזה אומר שאקססוריז כאלה יכולים להפוך את החתונה לאירוע בלתי נשכח. 

אפשרו לאורחים שלכם להכיר אתכם טוב יותר

רוב האורחים מכירים אתכם, אבל אם יש לכם חתונה גדולה במיוחד, סביר להניח שחלק ניכר מהם לא מכיר אתכם טוב מספיק ושחלק קטן אולי אפילו לא מכיר אתכם ואת הזוגיות שלכם בכלל. קשרו וחברו אותם לאירוע שלכם, ואפשרו להם להתוודע אליכם קצת יותר. בין אם תציבו אלבום תמונות ברחבת הכניסה לאולם, כזה שמספר את הסיפור שלכם ובין אם תקרינו סרטון קצרצר שיכלול תמונות שלכם שירוצו על מסך לאורך שלב האוכל והריקודים- ככל שהאורחים יקבלו מושג רב יותר על מי אתם, כך הם ירגישו קרובים אליכם יותר וירצו עוד יותר לשמוח בשמחתכם. 

שדרגו את החופה

החופה אמורה להיות החלק העיקרי והמרכזי באירוע, כי היא הטקס שמביא אתכם יחד בברית הנישואין, אך למעשה, רבים מוצאים בה משעממת ושגרתית, כי כל חופה בכל אירוע, בואו נודה באמת, נראית אותה הדבר כמו קודמתה. אז הכניסו קצת פלפל לטקס החופה והקידושין:  הקריאו אחד לשני ברכה אישית, שלבו נגינה על כלי או שירה, או כל דבר אחר שמתחבר לעולם האישי שלכם ולמה שאתם אוהבים לעשות וטובים בו, ושיכול להכניס טאצ' וטוויסט לטקס, שכאמור עבור רבים הוא שגרתי וחוזר על עצמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה